7-րդ դասարանում անցկացվեց բաց դաս ֆիզիկայից:
Դասի թեման <<Մեխանիկական աշխատանք>>-ն էր: Դասի նպատակն էր տեղեկատվական
հաղորդակցական տեխնոլոգիաների միջոցով պայմանների ստեղծում <<Մեխանիկական աշխատանք>>
հասկացությունը հասկանալու համար և դրանով նպաստել թեմայի արագ յուրացմանը:
Կիրառված
մեթոդներն էին՝ խնդիրների վրա հիմնված ուսուցում, հետազոտական գործունեություն,
ինքնագնահատում, փոխադարձ գնահատում:
Աշխատանքի
ձևը՝
անհատական և խմբային:
Դասի ճանաչողական փուլում ուսուցիչը անցավ նախնական
գիտելիքների ստուգման, որոնց հիման վրա մատուցեց նոր դասը: Իմաստի ընկալման փուլում
նոր դասը մատուցեց ՏՀՏ-ի կիրառման զուգահեռ: Օգտագործեց մի քանի ծրագրեր (ապլետներ՝
Մեխանիկական աշխատանք, Drofa): Ներկայացվեց աշխատանք հասկացությունը կենցաղում, ֆիզիկայում
և աշխատանքի սահմանումից բխող հետևություններին: Աշակերտները մասնակից էին նոր դասի
մատուցմանը: Կշռադատման փուլում գրատախտակին լուծվեց խնդիր, որից պարզ դարձավ, որ թեման
յուրացված էր: Անդրադարձը կատարվեց <<Խճանկար>> մեթոդի օգնությամբ: Խմբերը
թեմայի շուրջ աշխատեցին տարբեր ուղղություններով, այնուհետև խմբերի արդյունքները
միավորվեց և ստացան <<մեխանիկական աշխատանք>> հասկացության
ընդհանուր պատկերը (ստացան <<Աշխատանք>>
ծաղկի թերթիկները): Անհատական և խբային աշխատանքի գնահատումը կատարվեց
<<Գնահատման անիվի>> միջոցով: Նախ աշակերտները մեկ անիվի միջոցով գնահատեցին
իրենց խմբի աշխատանքը ըստ տրված չափանիշների, իսկ այնուհետև մեկ այլ անիվի միջոցով
տվեցին իրենց անհատական գնահատականը ըստ տրված չափանիշի:
Իսկապես ՏՀՏ-ի
կիրառումը նպաստեց թեմայի արագ յուրացմանը:
No comments:
Post a Comment