Դասի նպատակն էր տեղեկատվական հաղորդակցական
տեխնոլոգիաների միջոցով նպաստել Արքիմեդի
օրենքը լավ հասկանալուն, որին կնպաստի նաև վիրտուալ փորձերի
կատարումները, որոնք կբերեն թեմայի արագ յուրացմանը:
Մեթոդը՝ խնդիրների
վրա հիմնված ուսուցում, հետազոտական գործունեություն:
Աշխատանքի ձևը՝ անհատական,
խմբային, ամբողջ դասարանով:
Խթանման
փուլում ներկայացվեց Արքիմեդը որպես մաթեմատիկոս, ֆիզիկոս, ճարտարագետ և մեխանիկ.
·
Ինչպիսի բացահայտումների
հեղինակ է:
· <<Տվեք
ինձ հենման կետ, և ես կտեղաշարժեմ Երկիրը>>- ինչի հիման վրա է ասված:
· Հիերոնի թագի պատմությունը և Հիդրոստատիկայի հիմնական
օրենքի հայտնաբերումը:
·
<<Արքիմեդի պարուրակ>>-ի նշանակությունը,
կառուցվածքը և ցուցադրումը:
· Սիրակուզա քաղաքի պաշտպանությունը Արքիմեդի տարօրինակ
և հանճարեղ հնարքներով:
·
Արքիմեդի
<<Հայելային գրոհի>> սխեման:
Իմաստի ընկալման փուլում կատարվեց դիտումներ
և սովորողները առաջադրեցին վարկածներ՝ թե ինչու են մարմինները լողում հեղուկի մակերևույթին
կամ սուզվում հեղուկում:
Կատարվեց
վիրտուալ ցուցադրություններ.
Փորձ 1 – Արքիմեդյան ուժի կախվածությունը
հեղուկում իջեցված մարմնի ծավալից
Փորձ 2 - Արքիմեդյան ուժը կախված չէ մարմնի խտությունից
Փորձ 3 - Արքիմեդյան ուժը կախված չէ մարմնից վերև գտնվող հեղուկի սյան բարձրությունից
Փորձ 4 - Արքիմեդյան ուժի կախվածությունը
հեղուկի խտությունից
Փորձ 5 – Ինչպես է կախված արքիմեդյան
ուժը մարմնի արտամղած ջրի քանակի հետ
Եզրակացությունները կատարեցին աշակերտները փորձերի
արդյունքների հիման վրա:
Այնուհետև Արքիմեդի օրենքը ապացուցեցին տեսականորեն և փորձնականորեն:
Դասի պլանը
նախատեսված էր երկու դասաժամի համար: Հաջորդ ժամին մարմնի վարքը հեղուկում և մարմնի
լողալու պայմանները ուսումնասիրելուց հետո
կանդրադառնան
սովորողների ձեռք բերած
գիտելիքները ստուգելուն: Ընդհանրացնելով պատասխանները կստանան <<Արքիմեդի ծաղիկը>: Ստուգումը
կշարունակվի խմբային և անհատական աշխատանքով, որոնք կգնահատվեն <<Գնահատման անիվի>> միջոցով:
Ֆիզիկայի ուսուցչուհի Հասմիկ Մնացականյան
No comments:
Post a Comment